حامد
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دیگه دوســـ ــــــت ندارم و آدرس ravanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





مهم نیست دیگران راجبم چی فکر میکنن مهم اینه انقدر مهمم که راجبم

 فکر میکنن.....

 

گیرم که باخته ام!!! اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحهء

 

بازی بیرونم بیندازد "شوخی نیست

 

من شاه شطرنجم... " !!!

 

لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ، من هماني ام که

 

حتي فکرش را هم نمي تواني بکني......

 

من مسئول حرفها و رفتارهايم هستم، اما مسئول برداشت شما از آنها

 

نيستم.....

 

من بدبین نیستم، فقط آدم خوشبینی هستم که خوب از اوضاع با خبر

است ''

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ جمعه 11 اسفند 1391برچسب:, ] [ 13:0 ] [ سمیرا ]

درباره وبلاگ
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 127
بازدید کل : 12279
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1